Toggle navigation
Kontakt Taniec
Taniec i Film
Wywiady
Nieruchomości
Kontakt Nieruchomości
Taniec i Film
Artykuły i recenzje
Morderstwo w Linköping. Genealogia genetyczna
Pierwsze kino w Nowym Roku 2025
Wybrałam się wczoraj do kina. Nie tylko o tańcu
Polityka blog Zapraszam do tańca - marzec 2018-2022 (archiwum)
Polityka - artykuły, wywiady, recenzje od listopada 2014
Zapraszam do tańca - wpisy 2018-2022 (archiwum)
Przekrój - archiwum
Pewnego razu w Atenach - tekst do programu Opery Bałtyckiej
Piękne zło - recenzja premiery „Królowa śniegu" w Teatrze Wielkim w Poznaniu
Znany tytuł w nowej choreografii - recenzja premiery „Don Kichot" w Operze na Zamku w Szczecinie
Bez gorsetu. Camille Claudel i polskie rzeźbiarki XIX wieku
Wytańczyć gniew - recenzja filmu „Houria
Siła choreografii - recenzja premiery PBN „Beethoven i szkoła holenderska”
Fedora. Jeszcze jedna wielka opera w najnowszym repertuarze Met
Zdjęcie rodzinne. Spacery w Sopocie ulicą Czyżewskiego
„Don Kichot” w Operze Bałtyckiej. Tradycyjny balet, wciąż żywy i atrakcyjny
Czy ja będę pisać tylko o tańcu
Daniela Cardim i Edward Clug. Dwie choreografie „Stabat Mater”
Ogólne prawdy i taktowne kobiety z klasą. Życie i Netflix
Faux pas Olgi Tokarczuk
Wpis z dygresjami. Strawiński, „Taniec o zmierzchu” i nie tylko…
Święto tańca
Wiecznie aktualny taniec
Netflix i taniec. Ohad Naharin
„Hit & Run” i „Uwodzenie po izraelsku”
Współczesny balet w renesansowej scenerii
A new modern classic…
Chleb ziemski czy niebieski? Wielki Inkwizytor Dostojewskiego w balecie Borisa Ejfmana
Męskie łabędzie. Czy balet jest sztuką skostniałą?
Sztuka wysoka i popularna
Usłyszeć taniec, zobaczyć muzykę
Współczesne Etiudy i Ona pamięta
Tęczowi bohaterowie Virginii Woolf
Wiolonczelistka
Encyklopedia współczesnego tańca
Smutna tancerka Ivana Mestrovicia
Ballroom w teatrze tańca
Nowa wersja znanego od dawna tytułu
Ballroom w teatrze tańca
Kolorowy PRL
Wielka kariera i przemocowy związek
Gorące tematy – szpilki i krótkie spódniczki
Rzeczywistość w szkołach baletowych
Hadyna z Koszęcina
Powrót klasyki
Wieczór obyczajowy
Kierownicy, urzędnicy
Królowe parkietu
Ciało i wolność – moda i taniec
Zakochał się i uciekł
Bez emocji
Tańczę, więc jestem
Z Harzu na Kaszuby
Cmentarny dancing i jego wykonawczynie
Co naprawdę oburza konserwatywną publiczność…
Dziewczyna o szklanych oczach
Balet nie tylko dla dorosłych
Kandydatka do operowego Oscara?
Miłość, zdrada i zemsta
Czy warto umrzeć z miłości?
Nowe flamenco Rocio Molina
Tajemniczy patron
Znany balet w nowej formie
Ciemno na scenie
Smutna Polka
Żniwa. Rok Guślarzy w Polskim Teatrze Tańca
Młody duch tańca
Miłość tańczy ze śmiercią
Zatrzymać czas (czyli jak zostałam retromaniaczką)
Tancerka Ivana Meštrovicia
O miłości węgierskiej
Solo i w balecie
Rewia i uchodźcy
Darkness
Kubański balet na żywo i na DVD
Henryk Tomaszewski i jego zespół na zdjęciach Stefana Arczyńskiego
Oderwij się i zatańcz
Jezioro: powrót
Jezioro - Charlotte Gastaut
Awangardowo i klasycznie
Niezwykłe losy Marii Krzyszkowskiej
Między nocą a dniem
Mr. Gaga
Sezon włoski
Balerina
Niezwykła kariera Gerarda Wilka
Postprawda ekranu. Recenzja filmu „Tancerka”
Dziadek i jego ojcowie
Poruszone ciała. Choreografie nowoczesności
Saga Rodu Sobczaków
Uroda ruchu
Dyrektor Obojga Baletów
We are not superheroes
Nowa rzeźba pod Teatrem Wielkim
Mścicielki z baletu
Primabalerina z Ochoty
Chopiniana/Bolero/Chroma
Protest w Operze Bałtyckiej. Związkowcy odwołają dyrektora?
Światowy Dzień Baletu: Co się będzie działo?
Święto wiosny/Krzesany
Nederlands Dans Theatre 2
Szekspir taneczny