Toggle navigation
Taniec i Balet
Wywiady
Blog
Kontakt
Taniec i Balet
Artykuły i recenzje
Zapraszam do tańca - wpisy marzec 2018-2022 (archiwum)
Bez gorsetu. Camille Claudel i polskie rzeźbiarki XIX wieku
Wytańczyć gniew - recenzja filmu „Houria"
Siła choreografii - recenzja premiery PBN „Beethoven i szkoła holenderska”
Wiecznie aktualny taniec
Polityka - artykuły, wywiady, recenzje od listopada 2014
Nowa wersja znanego od dawna tytułu
Ballroom w teatrze tańca
Kolorowy PRL
Rzeczywistość w szkołach baletowych
Hadyna z Koszęcina
Powrót klasyki
Wieczór obyczajowy
Królowe parkietu
Bez emocji
Z Harzu na Kaszuby
Dziewczyna o szklanych oczach
Miłość, zdrada i zemsta
Tajemniczy patron
Znany balet w nowej formie
Ciemno na scenie
Smutna Polka
Żniwa. Rok Guślarzy w Polskim Teatrze Tańca
Młody duch tańca
Miłość tańczy ze śmiercią
Zatrzymać czas (czyli jak zostałam retromaniaczką)
O miłości węgierskiej
Solo i w balecie
Rewia i uchodźcy
Darkness
Kubański balet na żywo i na DVD
Henryk Tomaszewski i jego zespół na zdjęciach Stefana Arczyńskiego
Oderwij się i zatańcz
Jezioro: powrót
Jezioro - Charlotte Gastaut
Awangardowo i klasycznie
Niezwykłe losy Marii Krzyszkowskiej
Między nocą a dniem
Mr. Gaga
Sezon włoski
Balerina
Niezwykła kariera Gerarda Wilka
Postprawda ekranu. Recenzja filmu „Tancerka”
Dziadek i jego ojcowie
Poruszone ciała. Choreografie nowoczesności
Saga Rodu Sobczaków
Uroda ruchu
Dyrektor Obojga Baletów
We are not superheroes
Nowa rzeźba pod Teatrem Wielkim
Mścicielki z baletu
Primabalerina z Ochoty
Chopiniana/Bolero/Chroma
Protest w Operze Bałtyckiej. Związkowcy odwołają dyrektora?
Światowy Dzień Baletu: Co się będzie działo?
Święto wiosny/Krzesany
Nederlands Dans Theatre 2
Szekspir taneczny