Toggle navigation
Taniec i Balet
Wywiady
Blog
Kontakt
Taniec i Balet
Artykuły i recenzje
Przekrój - archiwum
Zapraszam do tańca - wpisy marzec 2018-2022 (archiwum)
Polityka - artykuły, wywiady, recenzje od listopada 2014
Pewnego razu w Atenach - tekst do programu Opery Bałtyckiej
Piękne zło - recenzja premiery „Królowa śniegu" w Teatrze Wielkim w Poznaniu
Znany tytuł w nowej choreografii - recenzja premiery „Don Kichot" w Operze na Zamku w Szczecinie
Bez gorsetu. Camille Claudel i polskie rzeźbiarki XIX wieku
Wytańczyć gniew - recenzja filmu „Houria
Siła choreografii - recenzja premiery PBN „Beethoven i szkoła holenderska”
Wiecznie aktualny taniec
Nowa wersja znanego od dawna tytułu
Ballroom w teatrze tańca
Kolorowy PRL
Rzeczywistość w szkołach baletowych
Hadyna z Koszęcina
Powrót klasyki
Wieczór obyczajowy
Królowe parkietu
Bez emocji
Z Harzu na Kaszuby
Dziewczyna o szklanych oczach
Miłość, zdrada i zemsta
Tajemniczy patron
Znany balet w nowej formie
Ciemno na scenie
Smutna Polka
Żniwa. Rok Guślarzy w Polskim Teatrze Tańca
Młody duch tańca
Miłość tańczy ze śmiercią
Zatrzymać czas (czyli jak zostałam retromaniaczką)
O miłości węgierskiej
Solo i w balecie
Rewia i uchodźcy
Darkness
Kubański balet na żywo i na DVD
Henryk Tomaszewski i jego zespół na zdjęciach Stefana Arczyńskiego
Oderwij się i zatańcz
Jezioro: powrót
Jezioro - Charlotte Gastaut
Awangardowo i klasycznie
Niezwykłe losy Marii Krzyszkowskiej
Między nocą a dniem
Mr. Gaga
Sezon włoski
Balerina
Niezwykła kariera Gerarda Wilka
Postprawda ekranu. Recenzja filmu „Tancerka”
Dziadek i jego ojcowie
Poruszone ciała. Choreografie nowoczesności
Uroda ruchu
Saga Rodu Sobczaków
We are not superheroes
Dyrektor Obojga Baletów
Nowa rzeźba pod Teatrem Wielkim
Mścicielki z baletu
Primabalerina z Ochoty
Chopiniana/Bolero/Chroma
Protest w Operze Bałtyckiej. Związkowcy odwołają dyrektora?
Światowy Dzień Baletu: Co się będzie działo?
Święto wiosny/Krzesany
Nederlands Dans Theatre 2
Szekspir taneczny